Put your trust in me

2010-06-07, 21:48:01 / Kategori: Vardag



Foton från 2009.

Jag skaaaaaa bättra mig med att lägga in foton D: .....typ.
Ska bara köpa reflexskärmar sen är jag fit for fight! Har några idéer jag vill fota som jag tror kan bli riktigt bra : D
Om det kan bli fint väder igen dvs. :<

Anyway. Bilderna på Azzim & Beauty la jag upp för att jag tänkte berätta att vi ska ta med dem till tolsan och hoppa på onsdag. Kommer bli skitkul! Vi tränade med Jenny idag och Azzim var så himla duktig :'D Han är så snäll och hoppar allt även om avståndet blir pannkaka vissa gånger, och han tycker det är skitkul. :3 Han är ju trots allt ingen hopphäst och har inte den där smidigheten som Beauty haha, men han var så himla fin!
Beauty tycker också det är sjukt kul, haha öronen var så jävla spetsade på den racerponnyn!
Spännande o se om dem sköter sig lika bra på onsdag ahah D:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?