Svammel den 27/6

2010-06-27, 22:22:03 / Kategori: Vardag










Hm.....typ, hur-många-vinklar-tror-du-jag-kan-fota-mina-kläder-i-leken?
Vadå, det är faktiskt okej när man har fototorka. D: ellerrrrr?
Ingen idé att börja spåna på något nytt nu när jag snart drar till P&L. Och om jag väl kommer på något så kommer jag bli skitarg för att jag inte kan fota det förrän jag kommer hem, haha!
Anyways. En heldag på stan med Michelin idag. <: Fan, det är inte bra att inte röja hela stan på jag vet inte hur länge, och sen bara ta allt med en gång! Plånboken tar oändligt med stryk. D:
Hittade iallafall en hel del fint alltså. En jeansväst från Amanda Bergs kollektion Never Denim på Bikbok, EN enda kvar på rea! Woho! Har velat ha en jeansväst ett tag nu och BAM så uppenbarade den sig för mig bara sådär!
Sen ett fint militärgrönt linne till det, mmmm. Nu fattas bara min efterlängtade hatt, haha.
Tre-i-ett-färgade tygskor från H&M, hellz yeah! Och ja... resten ser ni på bilden, orkar inte radda upp allting haha! Detta är ingen modeblogg. :<

Efter x antal timmar var vi helt slut så vi åt vad som kändes som en hel festmåltid på bästa Paprikaaa! Omnomnom.
Sen drog vi upp till guldheden och tittade till katterna och kaninerna Michelle passar i två veckor för 2000 spänn! Lättförtjänta pengar ftw!

Och ehm ja... jag skrev då allt detta bara för att Michelle sa till mig. Vadå, jag startade väl min fotoblogg för att alla klagade på mina milslånga texter på Bilddagboken? D: äh.



På tal om tuggummi - SNART PEACE&LOVE PPL! (som ni hört x antal gånger? :3 mehe) Och när jag kommer hem därifrån väntar min efterlängtade (ehm...) tandställning....AH D: panik! Dock får Emma sin första räls redan på tisdag så hon får förbereda mig mentalt efter det! TRAUMA!
Så jävla skönt att inte behöva vara ensam med det iallafall, haha <:
Dock ska Anela också få sin nu, coincidence? I think not. Haha, nä men GÖTT! Braceface_gurls_x_3 (y)

Fan vad jag tjötar.
...
slut på svammel.


PS. läs detta inlägget i Tyras blogg, fan vad jag skrattade haha!


A

Dina bilder. Alltså, snygga. Ska också till P&L och ser jättemycket fram emot att se Julian Casablancas (insåg idag att han är sångare i Strokes, och jag tycker ju jättemycket om dem <3). Men jag ville bara säga det, du verkar söt och bilderna du tar = thumbs up.



2010-06-27, 22:29:35 URL: http://adwink.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?