Sweet days of summer, July is dressed up and playing her tune

2010-03-10, 22:58:58 / Kategori: Fotografier








Åh... vilka sommarkänslor jag får när jag kollar igenom några mappar på min hårddisk. Fylld med solnedgångar, smoothies, glassar, solglasögon, stekbilder på stranden eller någon brygga någonstans, engångsgrillar i slottskogen, svettigt köande i brännhet sol till konserter osv osv osv osv.
Så jävla fint alltihop. Och jag LÄNGTAR tills den där värmen kommer tillbaka! Så man inte ens kan sova på nätterna.

Anyway... var ute hos Azzim förut. Åh han var så söt idag :'D Rent allmänt bara, haha. Fina pojken ♥ Tog hand om Beauty med eftersom Michelle är sjuuuuk :( Så krya på henne också ♥
DESSUTOM måste jag säga grattis till mina underbara syster som fyller år idag ♥
Hehehehehe mikket kärlek idag!
Vi gillar't.

Nu: schlafen.

Michelle

Tack så mycket, och tack för hjälpen med Beauty :) <3

Grattis till Kamilla också förresten, haha :D



2010-03-11, 18:29:15

Johanna

Underbara bilder! Sommarkänsla! :D



2010-03-17, 09:43:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?