I push my fingers into my eyes, it's the only thing that slowly stops the ache

2010-03-09, 21:19:28 / Kategori: Vardag


Random, riktigt gammal bild. Från när jag hade lila i håret. Haha, saknar det fan alltså. Kanske borde satsa på en ny färg igen snart? (;
Iallafall. Idag är ingen bra dag. Blir inga foton idag, har ingen inspiration alls. Har sovit så lite de senaste dagarna, och jag känner verkligen hur sliten och trött jag är. Lovade mig själv att INTE somna idag när jag kom hem, för då kommer jag inte kunna sova inatt + att jag har så sjukt mycket att plugga just nu (matteprov, engelskaprov, svenskaprov, samhällsprov)
.................
............................
Men självklart somnade jag.
Och det enda lilla glädjeämnet jag hade efter att jag sagt hejdå till Emma, Felicia och Jenni var min doughnut jag köpte på Hemköp, och tro fan att det kommer en tant och bara sätter sig på den på spårvagnen. HAHAHA.
SMASHED!
Och nu, efter att ha sovit mitt på dagen och kollat på tv, så har jag en sån jävla migrän, spränger på höger sida av pannan och dunkar bakom ögonen. Inga Ipren har vi heller.
Hahaha, näe vad jag klagar idag. Kommer väl radera detta inlägget senare.

Nej, nu ska jag allt ta och göra lite nytta. Plugga lite engelska, borsta tänderna och SOVA. Behöver verkligen det. Men om jag känner mig rätt så kommer jag istället spela wow med emma......hon har gett mig en invite.....gratis i tio dagar.....kommer fastna....
Haha nej SOVA MATILDA.

Godnatt ppl,
ZzzZzZZzzZZzZzzz



Elfrida @ popgownia.wordpress.com

Ibland behöver man få klaga också vet du. Skitsamma vad andra tycker om det! (:



Vill även tillägga att du är otroligt snyggt sminkad på bilden i inlägget. Önskar jag kunde få mina ögon så snyggt sminkade. Suger verkligen på det!



2010-03-09, 21:59:49 URL: http://popgownia.wordpress.com

Elfrida @ popgownia.wordpress.com

Föräldrar är great!

Och jag tycker din sminkning är jättefin eftersom den är så simpel. När jag försöker mig på någonting blir det bara kletigt, i alla fall om jag envisas med att använda kajal.



Min standardsminkning är en tunn foundation, lite puder om det behövs, en metallicbrun ögonskugga (passar skiiiitbra till blå ögon), mascara och någon snygg rouge. :D Skulle gärna våga använda kajal mer dock. Kanske jag skulle försöka mig på någonting nytt i morgon inför kentkonserten. Där är det ju i alla fall ingen som bryr sig. ;)



2010-03-09, 23:13:30 URL: http://popgownia.wordpress.com

Elfrida @ popgownia.wordpress.com

Konserten var helt jävla underbar! Lite dåligt drag på publiken bara. Skall i och för sig inte säga något, haha. Är genomförkyld så jag vågade knappt dra på. Stod där lite lame ass och klappade i takt. :/



Några bilder blev det dock inte. :( Man fick inte ha med sig systemkameror in på konserten vilket sög så jävla hårt! Så när du skall på konserten, dölj din systemkamera med något tyg som matchar din väska. De får inte röra din väska, de får bara se ned på innehållet i den. Så jäkla fail av mig att inte tänka på det. Anade det, men tog en liten chansning så att säga. Så tänk på det om du har planer på att ta med din kamera.



Åh, är så tom just nu. Det känns som om det är slut. Så känns det alltid efter en kentkonsert för min del. Tomt och ensamt, typ. Så jävla sorgligt.



Men underbart var det! Du har verkligen någonting att se fram emot.



2010-03-10, 23:22:10 URL: http://popgownia.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?