Work in progress

2010-03-05, 11:50:40 / Kategori: Vardag
Heeeelllu.
Sitter i skolan nu och har foto. : D Läser Foto A obligatoriskt i ettan, sen kommer jag välja till Foto B och C i tvåan och trean, nice huh? Foto är ju trots allt något jag SKA jobba med i framtiden, hur jävla svårt det än är att få jobb :<

Anyway.. Har redigerat en massa bilder i Photoshop, kände inte riktigt för att gå ut och fota även om solen skiner. Vi har redovisning nästa vecka, porträtt + eget projekt, och jag har redan bilder i huvudet som jag vill ta, som jag inte kan ta här och nu. :> Haha, typ alla i gruppen är alltid ute i sista minuten, även jag, så vi får väl se hur det här går D:

Okej ehm ska inte skriva mer och tråka ut er D: foton kommer antagligen senare idag :> wooho.
Tar nog med kameran till stallet sen och tar lite bilder!
Fast äh, de kanske inte kommer upp här isf, har blivit så mycket hästar på sista tiden haha D:

jajajajaja

ciao folks



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?