In our family portrait we look pretty happy, lets act like it comes naturally

2010-05-11, 23:31:33 / Kategori: Fotografier





Foton tagna med Nikon D80 + Nikon AF 50/1,8D

Har visat bilderna förut, men dem tål att visas igen. <:
Har bestämt mig för vad mitt nästa inköp inom kameragrejer ska bli. Och det SKA bli snart. Hoppas jag D:
Men tänker iallafall köpa reflexskärmar, för jag har verkligen fått upp ögonen för porträttfotografering :D Tyckte inte det var så überkul att fotografera människor förut, då var det bara ridsport ridsport ridsport, haha. Foooort ska det ju gå (; Nejmen, nu ska jag satsa mer på porträtt för 50mm är ju helt uuunderbart att fota med. Och med reflexskärmar kommer det bli ännu bättre! Har ju inte direkt råd med ett nytt objektiv som alltid står först på listan, så skärmar blir mer än bra nu : D
Nu är bara pengar problemet :< Får väl hålla ut tills slutet av månaden i guess. D:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?