Sweet child of mine

2010-05-06, 23:20:04 / Kategori: Fotografier







Bilder tagna med Nikon D40 + Nikkor AF-S DX 18-55/3,5-5,6G ED (bild 2) & Nikon D80 + Nikkor AF 50/1,8D

Igår fyllde min helt vrickade katt hela två år. :3 Tänkte att det var värt ett inlägg eftersom att han är så jävla speciell, haha.
Otroligt social och helt sinnes vad galen han är. Tänk om jag och Michelle aldrig hade jobbat på Tolsered sommaren 2008, då hade jag aldrig träffat Simba och tagit med honom hem. Och fan vilken tur att Michelle övertalade mig att tinga honom, för hon ville egentligen ha honom men kunde inte för sin hund :< Så det var ju tur för mig iofs, ahah :'D Fast sen får jag ju också stå ut med söndertuggade och rivna skor, tapeter, stolar, soffklädseln (mest min mamma som tar smällen där iofs haha), krossade krukor och till och med en icke längre fungerande våg pga att bokstavskatten mixtrade med fjädringen. <:
Trots detta är han awesomeeeeee. Faktiskt. :3

Michelle

Aw nuttisen :D han är allt riktigt mongo den där, haha! <3



2010-05-07, 22:04:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?