The quicksand's pulling me down

2010-05-16, 00:53:02 / Kategori: Fotografier



Spring pairs 2010 - Alleby RK

Hahaha, det är typ dessa två bilder jag kan titta på utan att vilja slå huvudet i bordet och aldrig hålla i en kamera igen D: Iofs är väl andra bilden inte så rolig eftersom den är tagen bakifrån, men lerstänket gillar jag, haha : D
Vädret idag var..........alltså, hemskt är en underdrift, haha. :< Okej, vissa stunder iallafall. Jag hade förberett mig på sol och 20 grader, men istället blev det SPÖREGN D: Så bilderna blev ju s-k-i-t, som ni kanske kan lista ut. :< Försökte fota lite under paraply och med motljusskydd för att skydda linsen från vattnet men, eh, ja.. det gick ju...sådär. Haha :(
I vilket fall var det sjukt kul att bara vara där, älskar när utomhustävlingarna drar igång! Missade ju vårcupen och bohuscupen förra helgen när jag var i sthlm :<
Om två helger är det Nissecupen iallafall, och då fan vill vi ha det som 2008, stekande sol och 30 graderrrrrr yum!
Fingers crossed :3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?