Behind the scenes

2010-10-03, 00:23:49 / Kategori: Fotografier












Lite bilder från när jag fotade Louise och Emelie idag! Blir så sjukt glad av dessa bilder, man ser ju hur glädjen bara sprutar från dem haha!
Sjukt kul hade vi och sjukt bra blev det! Lägger upp bilder imorgon för jag är helt slut nu.
Btw, bild fyra visar ju hur lågbudget jag är, lök och rivjärn för att framkalla tårar! Men man får ju ta vad man har <; T.om vinden i vissa bilder är fejkad, det är Emelie som står och blåser på Louise hår haha! Men så bra det kan bli av något så enkelt!

Nu: Sova. Har kämpat mot datavirus hela morgonen som jag fick igår kväll, sen kom mina fina flickor och våldgästade mig så jag skulle kunna slita mig från datan. Vi fotade i någon timma och sen drog vi till café Villekulla där vi satt till stängning. Så jag behöver ladda krafterna nu, natttttti.

Emelie :D

haha ja det va verkligen askul igår och alla bilder blir jättebra^^ din lilla fotogud ;)



Haha och med aluminiumfoliet också xD så kul och såå kallt :P



2010-10-03, 16:42:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?