The Giraffe

2011-07-12, 00:55:43 / Kategori: Vardag

NYC, 2011

Bodde på The Giraffe när jag var i New york - ett litet hotell med 70 rum på 26th street och Park avenue. Blev lite tveksam först när jag fick höra namnet haha, men det var verkligen hur fint som helst, och dessutom ett av de få hotell på Manhattan som serverar frukost. Personalen var så sociala och servicen grym! Vi fick gratis internet, gratis fika om dagarna och ost och vin på kvällarna.
På taket hade hotellet en Rooftop garden med ett stort vattenfall på väggen, ett rum med tända ljus överallt, bar, restaurang och en stor balkong med utsikt över Park avenue. Fick ingen bild på själva trädgården för det var så mörkt, men så himla mysigt. Försökte ta lite bilder med längre slutartider som ni ser, klarade max ett par sekunder med mina darriga händer så det blev rätt misslyckat. Blev förvånad över att jag ens tog bilderna med min höjdrädsla, fick ju svindel av att bara gå ut på balkongen haha.

Oliver

är avundsjuk. låter amazing!!



2011-08-06, 17:41:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?