10.07.2011

2011-07-10, 01:12:42 / Kategori: Vardag

från weheartit.

Känner att min blogg dött ut lite halvt på senaste tiden. Har hänt så mycket de tre veckor jag haft sommarlov att jag knappt hinner med. Har varit på Metaltown, Peace and love och spenderat en vecka i New York. Har alltså fått se grymt många band jag längtat efter att få se och jag är så jäkla glad över det!
Åkte till P&L samma dag jag kom hem från New york och det har satt sina spår. Har varit sjuk i snart en vecka nu, yay. Blir aldrig frisk heller eftersom jag blir så rastlös hemma, så jag trotsar förkylningen och går ut ändå. Får väl skylla mig själv då antar jag.

Men i vilket fall, har en hel drös med bilder som jag tänkte lägga upp här, några redan ikväll. Mestadels från NYC men också från när jag fotade fina Michelin idag <:

michelle

wiiie, bloggen lever! :DD



2011-07-11, 12:59:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?