randomized.

2011-06-19, 12:55:09 / Kategori: Vardag


Random bilder från den senaste tiden. Kreativiteten flödar ju verkligen alltså, haha. Lovar att jag ska bättra mig. Är ju trots allt i NY nästa vecka, då drar jag med alla objektiv jag äger för här ska det fotas! I och för sig kommer jag inte kunna lägga upp något på ett bra tag eftersom jag åker till P&L samma dag jag kommer hem haha.

Andra dagen på Metaltown blev förresten lika awesome som första. Såg A7X och Korn i regnet och det var helt sjuka spelningar båda två! Känns lite overkligt att jag sett System of a down OCH Korn på två dagar. Kommer leva på det länge alltså.
Vet btw vad mitt första inköp i NY får bli - nya svarta converse! Dom är mer brungråa efter igår. Det som var så gött med Metaltown var ju att det INTE var en lerfestival haha. Får försöka rädda dem med en ryktborste eller något.

Nuuuu ska jag fortsätta min sega söndag med vetekudde runt nacken, film och choklad yay!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?